| خانه | ثبت نام | ورود اعضا | جستجو | كلوب ها | چت | بلاگ توییت | نوشته ها | سوالات متداول | همسنگ | لينكها | آمار | راهنما | | فروشگاه |

بلاگ englishbooster

موضوعطریقه یادگیری زبان انگلیسی در سریع ترین حالت ممکن
پيامامروزه بسیاری از افراد خواهان یادگیری انگلیسی در اسرع وقت هستند.
دانستن و تسلط بر زبان انگلیسی می تواند هر شخصی را قادر سازد تا در موقعیت شغلی و اجتماعی خود به جایگاه بالاتری برسد.
برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید دروس خصوصی زبان یا دروس عمومی زبان شرکت کنید. اگر وقت ندارید ، حتی می توانید زبان را خودتان بخوانید. برای یادگیری زبان انگلیسی هر کدام از روش ها را انتخاب کنید ، می توانید از راهکارهایی استفاده کنید که به شما امکان می دهد در حین یادگیری این زبان ، انگلیسی را در اسرع وقت یاد بگیرید.

قبل از بررسی و معرفی این راهکارها ، لازم به ذکر است که ضمن یادگیری زبان جدید ، باید صبور باشید و با تلاش و پشتکار به هدف خود ادامه دهید. فکر کردن اینکه شما در مدت زمان کوتاهی چند کلمه انگلیسی و چند دستور زبان انگلیسی یاد گرفته اید ، به این معنی است که شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید ، این یک طرز فکر اشتباه است.
اما معتقدم همه حتی در اولین جلسه کلاس خصوصی یا عمومی زبان باید پیشرفت کمی داشته و دانش خود را افزایش دهند.

در نتیجه ، بدانید که با استفاده از راهکارهای زیر از وبسایت تدریس خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان زبان انگلیسی را با تلاش و پشتکار و البته در کوتاهترین زمان فرا خواهید گرفت.

برای یادگیری سریع زبان از دیگران پیروی کنید!

تقلید از افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی است ، در تقویت مهارت های زبان انگلیسی ، به ویژه مهارت های گوش دادن و گوش دادن ، و همچنین مهارت های گفتاری یا گفتاری بسیار موثر خواهد بود.
امروزه اینترنت به شما امکان می دهد مستقیماً یا غیرمستقیم با افرادی که انگلیسی بومی آنها صحبت می شود مستقیماً ارتباط برقرار کنید.

گوش دادن به موسیقی به انگلیسی ، تماشای فیلم و سریال های تلویزیونی ، گوش دادن به پادکست های انگلیسی و گوش دادن به اخبار به زبان انگلیسی در شبکه های BBC یا CNN به شما این امکان را می دهد که انگلیسی واقعی و طبیعی را بشنوید.

بعد از این ، وقت تقلید است. می توانید لحن گفتار ، نحوه تلفظ کلمات انگلیسی یا کاربرد صحیح و مناسب اصطلاحات را بیاموزید. همچنین ، اگر سطح انگلیسی شما نسبتاً خوب است ، می توانید دوستانی را پیدا کنید که با آنها زبان مادری انگلیسی هستند و با آنها صحبت کنید. صحبت با این افراد مکالمه انگلیسی شما را بسیار بهبود می بخشد و همچنین به شما امکان می دهد فرهنگ آنها را بشناسید.

مرحله بعدی هنوز زمان مناسبی برای تقلید است. هرچه بیشتر با این افراد تعامل داشته باشید ، ناخودآگاه تلفظ انگلیسی و لحن صحبت شما بیشتر می شود. در نتیجه ، شما انگلیسی را در کمترین زمان ممکن یاد خواهید گرفت.

در یادگیری زبان سریع به خودتان فشار بیش از حد نیاورید

شاید گفتن اینکه خود را مجبور نکنید کمی عجیب به نظر برسد. اما من نمی گویم که شما نباید روزانه زمان مشخصی را صرف این کار یا مطالعه انگلیسی کنید. من معتقدم که روشهای زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و شما نباید خود را به انتخاب روشها و روشهایی که دوست ندارید محدود کنید.

اگر مثلا دانشجوی زبان انگلیشدان هستید و می خواهید مکالمه خود را به زبان انگلیسی تقویت کنید ، احتمالاً بارها از اساتید خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان شنیده اید که تماشای فیلم به انگلیسی چقدر موثر است. افراد مختلف بسته به او تیپ و علایق شخصیتی متفاوتی دارند.

برخی از دانشجویان زبان من فکر می کردند که نمی توانند مکالمه انگلیسی خود را بهبود ببخشند زیرا تماشای فیلم را دوست ندارند. اما تماشای فیلم تنها راه حل نیست.

راه دیگر برای تقویت مکالمه به زبان انگلیسی خواندن رمان با گفتگوهای زیاد است. در چنین رمان هایی می توانید بسیاری از کلمات و اصطلاحات روزمره انگلیسی را پیدا کنید و سپس هنگام صحبت و مکالمه از آنها استفاده کنید.

زبان را به طور مستمر و بدون فاصله انداختن بیاموزید

بعضی اوقات دانش پذیران را در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی انگلیشدان فقط یک روز در هفته را به مطالعه انگلیسی می گذرانند و معتقدند که هر زمان باید به هدف خود برسند.

نکته مهم برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ممکن ، مطالعه مداوم است. داشتن دانش آموزان برای یادگیری روزانه زبان انگلیسی به آنها کمک می کند تا در همه زمینه ها پیشرفت کنند ، از جمله بهبود مکالمه انگلیسی ، بهبود تلفظ انگلیسی و حتی افزایش واژگان انگلیسی.

به عنوان مثال ، اگر کسی قصد دارد واژگان خود را به زبان انگلیسی افزایش دهد ، من به آنها پیشنهاد می کنم که روزانه سه تا چهار کلمه جدید یاد بگیرند و علاوه بر کلمات جدید ، کلمات قدیمی را در روزهای بعد مرور کنند.

این روش بسیار بهتر از یادگیری صد کلمه جدید فقط یک روز در هفته است. اگر این فرد بعد از یک هفته به کلمات قبلی برگردد ، می بیند که بسیاری از آنها را فراموش کرده و نمی تواند از آنها استفاده کند.
در نتیجه ، کلید طلایی یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ممکن ، مطالعه مداوم زبان انگلیسی است.

منبع: وبسایت آموزش خصوصی زبان انگلیشدان https://www.englishdon.ir/private-english-teaching/
تاريخ ايجاد: 2021/07/03 13:26:25

موضوعنحوه صحیح یادگیری لغات در زبان انگلیسی
پيامبا این حال ، یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهارت های اصلی زبان نیست. اما برای تقویت مهارت گوش دادن ، گوش دادن ، صحبت کردن یا صحبت کردن ، نوشتن یا نوشتن ، خواندن یا خواندن ، باید واژگان را افزایش دهیم تا دانش آموزان بتوانند به راحتی با این زبان ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال ، شما باید انگلیسی را به خوبی بدانید. شناخت ساختارهای دستوری و نحوه استفاده صحیح از آنها کافی نیست ، اما شناخت ساختارها و قوانین دستوری زبان انگلیسی کافی نیست. ساختارها مانند الگوها هستند ، باید از آنها برای انتقال کلماتی که در ساختارهای موجود استفاده می کنید استفاده شود ، بنابراین تا آنجا که ممکن است انگلیسی صحبت کنید.

همیشه انگلیسی را به یاد داشته باشید ، یادگیری واژگان انگلیسی هرگز پایان ندارد و دانش شما محدود است. در نتیجه ، پیشرفته ، متوسط ​​و پیشرفته ، حتی می توانید واژگان جدیدی را بیاموزید تا واژگان را به افرادی كه زبان اول آنها انگلیسی است نزدیك كنید.
در ادامه با این مقاله از وبسایت آموزش زبان آنلاین انگلیشدان همراه باشید.

از استفاده از کلمات انگلیسی خجالت نکشید

بسیاری از دانشجویان معتقدند که فقط باید از آنچه قبلاً با کار با کتاب آموخته اند استفاده کنند. یا هنگام امتحانات و آزمون ها ، آنها باید از فارغ التحصیلان خود برای گرفتن نمرات بالا استفاده کنند. اما باید بدانید که زبان انگلیسی فراتر از این حرفه ها است و هرچه بیشتر سعی کنید از جنبه های مختلف آن استفاده کنید ، سودآوری بیشتری نیز خواهد داشت. اگر هدف شما یادگیری واژگان انگلیسی و افزایش واژگان خود است ، واقعاً باید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، در طول روز به زبان انگلیسی فکر کنید و سعی کنید از کلماتی که اخیراً یاد گرفته اید استفاده کنید ، با دوستان خود صحبت کنید و از استفاده دوباره کلمات جدید در مکالمات خود نترسید.

بعضی اوقات سعی می کنید از کلماتی که در آن لحظه یاد گرفته اید استفاده کنید ، اما کلمه را در آن لحظه به خاطر نمی آورید. به شما این امکان را می دهد که کلمه را جستجو کنید و معنی آن را پیدا کنید و به درستی از آن استفاده کنید. این می تواند یکی از بهترین راه ها برای جستجوی کلمات انگلیسی باشد زیرا در صورت لزوم باید آن را بررسی کنید و دوباره فراموش کنید.

سرانجام ، باید بدانید که یادگیری کلمات انگلیسی یکی از قسمتهای آموزشی و کاربردی این زبان است و در ادامه این مسیر جذابیت آن را نیز احساس خواهید کرد.

من برنامه ای برای یادگیری انگلیسی ندارم!

این احتمالاً عجیب ترین عبارتی است که تاکنون شنیده اید. ما می دانیم که برنامه ها می توانند ما را سریعتر ، در هر مکان و هر مکان ، به آنجا برسانند. با این حال ، این به معنای برنامه ریزی نیست ، به این معنی است که شما توانایی یادگیری و مطالعه واژگان انگلیسی را دارید. به عنوان مثال ، خود را محدود به یک روز یا ساعت خاص نکنید. دانش آموزان می توانند هر روز واژگان انگلیسی را مطالعه کنند و سریعتر از آنچه فکر می کنند اثرات آن را ببینند.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که ورزش روزانه به این معنی نیست که باید وقت زیادی را برای انجام این کار صرف کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید 2-3 ساعت در روز انگلیسی یاد بگیرید ، توصیه می شود این ساعات را به روزهای هفته تقسیم کنید و فقط 20 دقیقه در روز وقت بگذارید. نتیجه بسیار جذاب تر از ساعتها تماشای واژگان انگلیسی است.

این فرصتی را برای کشف واژگان انگلیسی فراهم می کند.

قبلاً اشاره کردم که شما باید انعطاف پذیر باشید. در هر زمان ، در هرجایی که آماده آموختن کلمات جدید یا دیدن آنچه قبلاً یاد گرفته اید هستید ، اما پس از آن باید از فرصت استفاده کنید. بنابراین ، به عنوان یک دانش آموز که به دنبال گسترش واژگان انگلیسی خود است ، همیشه بهتر است که یک یادداشت کوچک از کلمات تازه آموخته شده تهیه کنید. یا اگر فکر می کنید بازیابی را فراموش کرده اید ، توصیه می کنیم از یادداشت های تلفن همراه خود استفاده کنید.

در این حالت می توان از زمان خرابی بسیار کارآمدتر استفاده کرد. او چیزی برای یادگیری و مرور با شما دارد ، بنابراین انگیزه شما برای یافتن و ارائه فرصت های انجام شده بیشتر می شود. در نتیجه ، تمام تلاش خود را برای انجام این کار در طول روز انجام خواهید داد و ممکن است حتی مجبور نباشید آن روز وقت زیادی را برای یادگیری یا جستجوی کلمات انگلیسی صرف کنید.
https://www.englishdon.ir/
تاريخ ايجاد: 2021/07/01 21:43:27


| زمان ايجاد: 0.0230091 ثانيه. | کاربران آنلاين - 0 | ميهمانان آنلاين - 9 | اين بخش متعلق است به: كانون دانش |

ايميل به مدير سايت | پرسش از مدير | فيد آر اس اس همسنگان | پیشنهاد و انتقاد | شرايط عضويت | توصيه هاي امنيتي