| خانه | ثبت نام | ورود اعضا | جستجو | كلوب ها | چت | بلاگ توییت | نوشته ها | سوالات متداول | همسنگ | لينكها | آمار | راهنما | | فروشگاه |

كلوب ها

كلوب ها :: جستجو در كلوب :: گزينه هاي كلوب :: برترينها در كلوبها


کلوب نیازمندیها > رایانه و اینترنت > خدمات اينترنت، اينترانت و شبكه
صفحات : [1] 2 بعدي
kush1ir #1
پستها: 207

آف لاين
2011/05/08 18:10:01
خدمات اينترنت، اينترانت و شبكه

لطفا نوع خدماتي را كه در زمينه اينترنت، اينترانت و شبكه ارائه مي كنيد، در پاسخ به اين تاپيك توصيف نماييد.

-----------------
بيژن

به اين مطلب امتياز دهيد:

-1
7bayan #2
پستها: 1

آف لاين
2017/10/20 16:35:37
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، ساخت اپلیکیشن ، تبلیغ در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام

سایت ایران تبلیغ خدمات زیر را به تمام مشتریانش عرضه می کند
طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، ساخت اپلیکیشن ، تبلیغ در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات بازدیدی ، بازاریابی
کار این سایت بسیار عالی می باشد و شما می توانید با مشاوره و تکیه به این شرکت به راحتی به اهداف خود دست یابید.
http://irantableegh.org

به اين مطلب امتياز دهيد:

-1
bhrprn #3
پستها: 5

آف لاين
2017/11/21 15:13:58
محتواهایی که در کنار خرید بک لینک برای شما لینک طبیعی می‌آورد

محتواهایی که در کنار خرید بک لینک برای شما لینک طبیعی می‌آورد
خرید بک لینک و محتوای طبیعی
برای دریافت لینک طبیعی بدون خرید بک لینک باید نکات سئو به‌خوبی رعایت شود و کاربران لینک شما را در سایت‌های خود به اشتراک بگذارند تا از این طریق بدون خرید بک لینک لینک طبیعی بیشتری به دست بیاورید.
با استفاده از روش‌هایی مثل خرید بک لینک ، می‌توانید برای مدتی توجهات را به سایت خود جلب کنید ولی به لطف گوگل پنگوئن، لینک‌های پولی هم در درازمدت شمارا نجات نخواهد داد. گوگل پنگوئن نام الگوریتم شرکت گوگل در رتبه‌بندی صفحات است که با سایت‌هایی که از تکنیک‌های کلاه‌سیاه مثل خرید بک لینک های نامعتبر برای افزایش لینک خود اقدام می‌کنند، مبارزه می‌کند.
راه‌ها و تاکتیک‌هایی برای افزایش لینک‌های قانونی و طبیعی در سایت وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صاحبان سایت‌ها را ترغیب کنید تا با میل و اراده خود به سایت شما لینک بدهند و هزینه‌ای را هم بابت خرید بک لینک از منابع نامعتبر پرداخت نکنید.
در این مطلب به بررسی روش‌هایی برای ارائه انواع محتوا برای جذب لینک طبیعی بدون خرید بک لینک می‌پردازیم و شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی که ارائه می‌شود می‌توانید لینک‌های طبیعی به دست بیاورید و خواهید دید که محتوای مناسب و توجه به اصول سئو چگونه میزان تبادل لینک و توجه به وب‌سایت شما را افزایش خواهد داد.
همچنین منظور از خرید بک لینک از یک بنر دنبال کننده در یک سایت مرتبط تا یک پست ثابت بنری یا پست ثابت متنی در سایت های غیر مرتبط می باشد. بایت هزینه های بک لینک و نسبیت مفید به واقع بودن این مهم دست متخصصین ایران تبلیغ را باز بگذارید. در کمپین وبمستران ایران تبلیغ جایگاه متناسب بک لینک شما از قبل خالی شده است.
به‌عنوان‌مثال اگر وب‌سایتی در رابطه با بهینه‌سازی سایت یا سئو دارید می‌توانید فهرستی از بهترین ابزارهای رایگان برای تحلیلگران ارائه دهید، و یا راه‌هایی برای بازاریابان اینترنتی ارائه دهید تا به آن‌ها نشان دهید چگونه مشتری به دست بیاورند.
در برخی از کسب‌وکارها موضوع کاملاً متفاوت است، به‌عنوان‌مثال درزمینه ساخت خانه شما می‌توانید فهرستی از بهترین شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند را معرفی کنید و یا می‌توانید بهترین مکان‌ها برای ساخت خانه‌های کوچک را پیشنهاد کنید.
در کنار خرید بک لینک اینفوگرافیک های قابل اشتراک‌گذاری تهیه کنید
عکس و تصویر همیشه باعث جذب مخاطب بیشتر می‌شود. بر اساس آمار، شرکت‌هایی که در ایمیل‌های تبلیغاتی خود از عکس و یا تصویر استفاده می‌کنند ۲۴ درصد بازدیدکننده بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که از تصویر در ایمیل استفاده نمی‌کنند، دارند.
توییت هایی که تصویرهای جذاب دارند نسبت به توییت های متنی،۱۸ درصد بیشتر کلیک می‌خورند،۸۹ درصد از افراد بیشتر به این توییت ها توجه می‌کنند و ۱۵۰ درصد بیشتر retweet می‌شود. پست‌های عکس‌دار فیس‌بوک ۲.۳ بار بیشتر از پست‌های بدون عکس لینک می‌شوند.
استفاده از اینفوگرافیک ها در طراحی سایت یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب و لینک‌های طبیعی است. در اینفوگرافیک پیامی ساده به مخاطب انتقال پیدا می‌کند که یکی از بهترین راه‌ها برای سرگرم کردن مخاطب است. اگر محتوای اینفوگرافیک شما ساده و قابل‌فهم باشد، افراد به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و آن را در وب‌سایت‌های دیگر به اشترا می‌گذارند.

به اين مطلب امتياز دهيد:

0
mysilentfly #4
پستها: 1

آف لاين
2018/05/17 16:19:53
معرفی چند روش خوب برای یادگیری تایپ ده انگشتی !



یکی از مشکلاتی که خودم همیشه داشتم سرعت پایین تایپم بود. شاید شما هم همین مشکل رو داشته باشین و سرعت تایپتون زیاد خوب نیست. چند روز پیش داشتم دنبال راه های افزایش سرعت تایپ می گشتم و روش های خوبی توی اینترنت پیدا کردم دوست دارم بهاتون به اشتراک بزارم. برای یادگیری تایپ شما می تونید از کتاب ، فیلم و سایر منابع استفاده کنید ولی برای من جالب نبود و به نظرم بهترین گزینه استفاده از نرم افزارهای آموزشی هست. برای آموزش تایپ ده انگشتی من خودم از دو روش زیر استفاده می کنم یکی بصورت آنلاین هست و دومی نرم افزار.

روش آنلاین استفاده از سامانه آموزش تایپ ده انگشتی تایپو هست
چندتا سایت آموزش تایپ هستن که به این شکل عمل می کنند ولی به نظرم امکانات تایپو خیلی بیشتر هست. برای رفتن به این سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید

سامانه آموزش تایپ تایپو
https://typeo.top/

راستی تو این سامانه می تونید سرعت تایپتون رو هم بسنجین

روش دوم استفاده از نرم افزار هست من خودم از نرم افزارهای خارجی و فارسی زیادی استفاده کردم هست ولی به نظرم نرم افزار ایرانی انگشتان طلائی می تونه بهترین انتخاب باشه واقعا حتی از نمونه های خارجی هم قویتر هست.

نرم افزار آموزش تایپ
http://www.farazsoft.ir/fast-typing-golden-fingers/

شما برای افزایش سرعت تایپ از چه روشی استفاده می کنید؟ لطفا زیر همین پست تجربیات خودتون رو به اشتراک بزارین

به اين مطلب امتياز دهيد:

0
fns4565 #5
پستها: 17

آف لاين
2018/06/11 11:31:00
سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

http://www.newseo.ir/images/2018/04/seo-st...g

سئو
بر اساس مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، موجب بالا بردن بازدید سایت در گوگل شده و جهت صدرنشینی در گوگل به شما کمک می کند

دوستان عزیز نیوسئو، چنانچه با عوامل مهم سئو سایت آشنا نیستید، باید در نظر داشته باشید که لینک ها، به عنوان مهم ترین معیارهای گوگل محسوب می شوند و نرخ کلیک بالا، هنوز هم جزئی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل می باشد.

در سال گذشته، Andrey Lipattsev مدیر استراتژی کیفیت جستجو شرکت گوگل، عواملی که در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر دارد را بیان کرده است. وی گفته است که دو معیار لینک و محتوا، در افزایش بازدید وب سایت، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

آزمایش موثر بودن لینک ها در افزایش رتبه وب سایت در گوگل، در تحقیقات اخیر
Eric Enge، کارمند آژانس بازاریابی دیجیتال stonetemple، فاکتور لینک ها را در تحقیقات خود، مورد آزمایش قرار داد که نتیجه این تحقیقات، حاکی از حیاتی بودن این معیار برای افزایش رتبه وب سایت، بوده است. کمی قبل تر نیز، محققان در شرکت MOZ و Searchmetrics پی بردند که ارتباط نزدیکی بین رتبه بالا وب سایت و لینک های خارجی وجود دارد.

البته باید خاطرنشان کرد که دیگر فاکتورها نیز در افزایش رتبه وب سایت، موثر هستند. برای مثال، مطالعات Moz نشان داد که نمره لینک های خارجی باید 0.30 باشد، اما نمره چگالی MOZ آن 0.28 و چگالی صفحه 0.37 بود. سوالی که برای Eric Enge به وجود آمد این بود مگر می شود که لینک تا این اندازه برای سئو سایت بااهمیت باشد ولی تاثیر زیادی بر روی دیگر فاکتورهای رنک دهی نداشته باشد. وی در جواب این سوال به این نتیجه رسیده است که شرکت های MOZ و Searchmetrics، در تحقیقات خود، از اصطلاحات تجاری تبلیغاتی در جستجوها استفاده کرده اند و هر کدام از صفحات نتایج را، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده اند. Eric Enge در توضیحات خود در این خصوص می گوید: بر اساس مشورت هایی که با برخی متخصصان در این زمینه داشته‌ ام، من محاسبات گوناگونی بر پایه مقدار متوسط انجام دادم.

در تحقیقات شرکت Temple Stone Consulting، اصطلاحات گوناگونی برای جستجو در گوگل، به کار گرفته شد. اصطلاحات طولانی تجاری تبلیغاتی و دیگر اصطلاحات کلیدی در میزان تاثیر لینک ها در سئو سایت، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج مطالعات جدید کاملا با اعلامیه گوگل مطابقت داشت و نشان می داد که لینک ها، بیشترین تاثیر را بر روی رتبه بندی دارند. لینک های هر URLای که رتبه بالایی داشت، 0.39 بود و نمره دامنه و صفحه چیزی کمتر از 0.27 بود.

http://www.newseo.ir/images/2017/06/Zone-WebDesign_Search-Engine-Optimization_SEO.jpeg

معیار لینک ها، هم چنان موثرترین معیار در چند صد معیار دیگر
آیا می دانستید گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها از 200 معیار مختلف استفاده می کند؟ این مقدار از معیارها، ممکن است برای سئو کمی زیاد باشد، اما هم چنان بهترین روش برای رتبه بندی محسوب می شوند.

Eric Siu، در فیلم آموزش سئو خود گفته است که برخی شرکت های بازاریابی دیجیتال، از این چند صد معیار برای سئو استفاده می کنند. وی در ادامه گفت: با اینکه بهتر است مدیران با حداقل برخی از این موضوعات آشنایی داشته باشند، مقالات فاکتورهای رنکینگ گوگل که به طور کامل در مقالات گذشته نیوسئو مطرح شدند، می توانند منبع خوبی برای افرادی باشند که در تیم شما، مسئولیت مدیریت سئو سایت را دارند.

در حقیقت، از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل، 3 فاکتور، لینک ها را در بر می گیرند که به شرح زیر می باشند:

لینکهای خارجی

تعداد لینک های خارجی دریافتی وب سایت، بسیار مهم است. برخی از مدیران عالی رتبه سئو بر این باورند که این لینک ها از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

متن لینک های خارجی

متن لینک های خارجی در رتبه بندی وب سایت تاثیر دارد. لینک هایی که در آن متن لینک (Anchor text) با هدف بهبود سئو به کار رفته است، باید به صفحه وب سایت مورد نظر مربوط باشد.

لینک هایی که به منابع مورد تایید مربوط می شوند

برای مثال، این گونه لینک ها، باید به یک منبع خبری معتبر و یا به یک مقاله آکادمیک مربوط باشد.

لینک ها، همیشه به عنوان یکی از ارزشمندترین معیارها در استراتژی سئو محسوب شده اند و بسیاری از شرکت های سئو، روی این معیار برای افزایش بازدید سایت خود، حساب باز کرده اند.

ساخت لینک های مرتبط، یکی از استراتژی های مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل
همانطور که بارها در نیوسئو به آن اشاره شده است، ایجاد لینک در وب سایت، امری ضروری محسوب می شود، اما گوگل همچنان باید از طریق فروشندگانی که نگرش اقتصادی در کار خود دارند، با تغییر صفحات SERP موتور جستجوگر دست و پنجه نرم کند. اگرچه که در استراتژی ساخت بک لینک مانند رپورتاژ آگهی، لینک باید به مطلب اصلی مربوط باشد. ترکیب کردن دو اصل ارتباط لینک با مطلب اصلی و قابل اعتماد بودن آن، در استراتژی ایجاد لینک، مسئله ای بسیار مهم در رتبه بندی وب سایت به شمار می آید. اولین قدم در این استراتژی، تشخیص منابع و مطالب برای وصل کردن آن ها به لینک های داخلیست.

بر اساس وب سایت Forbes، دو اصل مهم در استراتژی ایجاد لینک وجود دارد که عبارت اند از:

ایجاد لینک هایی که پربازدید خواهند بود

برای ایجاد این لینک ها باید از خود بپرسید: آیا بازدیدکنندگان به وب سایت لینک شده اعتماد دارند؟ آیا در وب سایت لینک شده، سخن دیگران نیز وجود دارد؟ آیا در وب سایت لینک شده، مطالب مفید وجود دارد؟

تمرکز بر روی مربوط بودن لینک ها به صفحه لینک شده
برای بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت در گوگل، افراد باید لینک های کاملا مرتبط با محتوا، ایجاد کنند. ارتباط لینک با محتوای سایت، رتبه سایت را به بهترین نحو ممکن، افزایش خواهد داد.

بر اساس اطلاعیه شرکت گوگل، ایجاد لینک های مرتبط، مهم ترین اصل در افزایش آمار بازدید سایت به شمار می آید. متخصصان سئو نیز باید تلاش کنند تا محتوایی قوی و لینک هایی مرتبط ایجاد کنند.


http://www.newseo.ir/images/2017/06/xmain-seo.jpg.pagespeed.ic_.RsaezFh7Sj.jpg

گوگل، فاکتورهایی از قبیل CTR و تجربه کاربری را از کلیدی ترین معیارهای رتبه بندی به حساب می آورد

مسلما، لینک ها و محتوا به کار رفته توسط شما، از مهم ترین استراتژی های سئو به شمار می آیند، البته گوگل معیارهای دیگری را در نظر دارد و آن ها عبارت اند از نرخ کلیک (CTR) و تجربه کاربری (User Experience)، که وقتی یکی از آنها افزایش داشته باشد، دیگری نیز رشد خواهد کرد.

همانطور که در نیوسئو به آن اشاره شد، گوگل از CTR استفاده می کند تا بر اساس آن، ارزش رتبه وب سایت شما را بسنجد. همچنین گوگل برای SERP، تست A/B را انجام می دهد. این کار می تواند رتبه وب سایت را افزایش یا کاهش دهد و هیچ ارتباطی با لینک ها یا سئو ندارد.

اساسا، هر چقدر نرخ کلیک ها و همچنین تجربه کاربری در وب سایت بیشتر باشد، رتبه وب سایت در گوگل، افزایش خواهد داشت.

بر اساس مطالعاتی که شرکت MOZ در خصوص نرخ کلیک ها داشته است، هرچه نرخ کلیک در وب سایت شما افزایش یابد، رتبه وب سایت شما نیز سیر صعودی به خود خواهد گرفت. نرخ کلیک ها به افزایش رتبه وب سایت مربوط می شود و این دو اصل به یکدیگر وابسته هستند. تعداد بازدیدکنندگان و کلیک ها در وب سایت شما، برای رتبه بندی در گوگل، امری مهم قلمداد می شود، به همین جهت، در قسمت زیر، به چندین ترفند برای افزایش بازدید وب سایت اشاره شده که عبارت‌ اند از:

کلمات Bucket Brigades
کلمات Bucket Brigades، کلمات و عباراتی هستند که مردم را در صفحه شما نگه می دارند. کلمات Bucket Brigades را در محتوای خود به کار ببرید تا بانس ریت (bounce rates) را کاهش داده و مدت زمان ماندن کاربران در صفحه را افزایش دهید. از این شیوه، برای افزایش تجربه کاربر استفاده کنید و رتبه وب سایت خود را افزایش دهید. از محتوایی مناسب و جذاب استفاده کنید تا بازدید کننده را مجذوب وب سایت خود کنید.

استفاده از عنوان و توضیحات مناسب
تمرکز گوگل بر روی ارائه نتایجی است که در کمترین زمان، اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر می گذارد. تگ عنوان و متا تگ توضیحات (description) محتوای شما باید نمود چنین چیزی باشد. اگر به کاربران این احساس را بدهید که آنها می توانند در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند، CTR شما افزایش می یابد.

ایجاد سرتیتر با کیفیت
توجه به کیفیت سرتیترها در مطالب، از دیگر عوامل افزایش بازدید محسوب می شود. هرچه سرتیترهای (subheading) قدرتمندتری داشته باشید، مخاطب شما بیشتر تشویق خواهد شد که محتوای شما را بررسی کند.

دوستان عزیزم، به کمک مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، برای سایت خود بهترین استراتژی های سئو را تنظیم کنید تا هر چه سریع تر افزایش رتبه گوگل و در نتیجه افزایش بازدید سایت خود را شاهد باشید.

به اين مطلب امتياز دهيد:

0
كاربران حاضر:
صفحات : [1] 2 بعدي

شما از امتياز لازم براي پاسخ به موضوع مطروحه دركلوب برخوردار نيستيد.


| زمان ايجاد: 0.0503569 ثانيه. | کاربران آنلاين - 0 | ميهمانان آنلاين - 5 | اين بخش متعلق است به: كانون دانش |

ايميل به مدير سايت | پرسش از مدير | فيد آر اس اس همسنگان | پیشنهاد و انتقاد | شرايط عضويت | توصيه هاي امنيتي